ساخت تخت و کمد دلخواهتان را از دکوسازان بخواهید.

همه ما می‌دانیم که  تخت و کمد دو نمونه از اصلی‌ترین وسایل رایج در هر خانه‌ای هستند که تقریباً بدون آن‌ها نمی‌توان زندگی کرد. این دو لوازم اساسی خانه، زمانی در اوج زیبایی و کاربردی‌ترین حالت خود هستند که در طراحی آن‌ها اصول استاندارد رعایت شود. در طراحی تخت و کمد باید نکات مهمی در نظر گرفته شوند تا علاوه بر رفع نیاز کاربران، زیبایی و جذابیت فضای اطراف را نیز به همراه داشته باشند. توجه به نکات مهم در طراحی تخت و کمد را به دکوسازان بسپارید.

اهمیت طراحی و اجرای تخت و کمد
به شیوه استاندارد

این روزها اغلب خانه‌ها در متراژ و ابعاد کوچک ساخته می‌شوند؛ از این رو، انتخاب تخت و کمدی که متناسب با فضای مورد نظر باشد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. هیچ‌گاه کوچک بودن ابعاد فضا نباید دلیلی برای استفاده از تخت و کمدهای غیراصولی و نه‌چندان زیبا باشد؛ زیرا شما با استفاده از توانایی‌ها و تخصص یک گروه حرفه‌ای در اجرا و طراحی تخت و کمد می‌توانید فضایی زیبا و دلنشین را برای اتاق خواب و دیگر اتاق‌های خانه خود فراهم کنید.

برخی از بهترین ایده‌ها برای طراحی کردن تخت و کمد در فضاهای کوچک عبارتند از:

  • استفاده از تخت‌های دو طبقه و تخت‌هایی با کشوهای بزرگ
  • تقسیم‌بندی اصولی کمدها، هم در ارتفاع و هم در طول برای استفاده بهینه توسط تمام اعضای خانواده
  • استفاده از تخت‌خواب‌های تاشو یا تبدیل‌شونده

نکات مهم در
طراحی و اجرای کمد و تخت

برای طراحی کمدهایی با بیشترین میزان کارایی در کنار ارائه جذابیت و زیبایی هرچه‌تمام‌تر به فضای اتاق لازم است تا به نکات زیر توجه ویژه‌ای داشت:

  • طراحان باید متناسب با تعداد لباس‌ها و حجم آن‌ها، تعداد طبقات و فاصله آن‌ها از یکدیگر را طراحی کنند.
  • لازم است تا تعدادی از طبقات کمد به شکل کشویی طراحی شوند تا بتوان وسایل خرده‌ریز مانند لوازم خیاطی را در آن‌ها جای داد. حتی با طراحی این کشوها به طول یک متر می‌توان به رختخواب‌های اضافی نیز به‌راحتی نظم داد.
  • می‌توان تقسیم‌بندی کمد را با ارتفاع‌های متنوع انجام داد تا جایی برای کفش‌های هر فصل، چمدان‌ها و اشیائی که هر چند وقت یک بار لازم می‌شوند، وجود داشته باشد.
  • می‌توان متناسب با سبک دکوراسیون پذیرایی، یک کمد جذاب برای بخشی از آن طراحی کرد. طراحی یک کمد دیواری جذاب در سالن می‌تواند تکمیل‌کننده فضای سالن شما باشد؛ در حالی که چیزی از جذابیت پذیرایی‌تان کم نخواهد کرد.
  • اگر فضای اتاق خواب بسیار کوچک است، هیچ نیازی نیست تا کل یک دیوار را کمددیواری کنید؛ می‌توان تنها بخش کوچکی از آن را کمد کرد و بقیه را به میز آرایش، میزتحریر یا تختخواب اختصاص داد.
  • اگر فضای پذیرایی خانه شما کوچک است، می‌توان از ترفند آینه‌کاری برای بزرگ‌تر جلوه دادن فضا کمک گرفت؛ با این تفاوت که این کار را روی دیوارهای کمد به شکل سرتاسری انجام داد.
  • در هنگام طراحی تخت و کمد حتماً باید به هماهنگی رنگ آن‌ها با دیگر اجزای خانه توجه داشته باشید تا با ایجاد هارمونی بیشتر باعث جذابیت دوچندان در فضای اتاق‌ها یا سالن پذیرایی خود شوید.
  • استفاده از متریال باکیفیت در ساخت تخت و کمد از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ به‌کارگیری مواد باکیفیت در ساخت این وسایل، محصولی با استحکام بالا را ارائه می‌دهد.
  • در ساخت تخت‌های تاشو استفاده از یراق‌آلات و پایه‌های نگهدارنده باکیفیت و مستحکم اهمیت بسیاری دارد.
  • در انتخاب مدل تخت و کمد لازم است تا به سبک دکوراسیون اتاق توجه شود؛ اینکه اتاق در کدام یک از سبک‌های کلاسیک، مدرن یا مینیمال طراحی شده است.
  • اجرای تخت و کمد در یک اتاق باید به‌گونه‌ای صورت گیرد تا کاربران به ‌راحتی به بخش‌های مختلف اتاق خود و وسایلشان دسترسی داشته باشند و نظم فضا بیشتر از قبل برقرار شود.

طراحی و اجرای تخت و کمد با دکوسازان

شما برای سفارش تخت و کمد لازم است تا به سراغ یک گروه حرفه‌ای و متخصص بروید. دکوسازان به ‌عنوان طراح و مجری سبک‌های متنوع تخت‌ها، تخت‌های کم‌جا، کمد، میز تلویزیون، TV Wall، TV Room و کنسول می‌تواند پاسخگوی نیازهای مشتریان با هر سبک سلیقه‌ای باشد. این مجری و طراح در تولید همه محصولات خود از MDF باکیفیت استفاده می‌کند و تمام نکات کلیدی را در نظر دارد. دکوسازان هدف اصلی خود را رضایت مشتریان قرار داده است.

نمونه کارها